პროექტი
1. პროექტის სახელწოდება: სამგზავრო ჩანაწერები
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: მოსწავლეებმა შეძლონ თანამშრომლობა,
კომუნიკაცია, შეძენილი ცოდნისა და უნარ-ჩვევების პრაქტიკაში გამოყენება.
კომუნიკაცია, შეძენილი ცოდნისა და უნარ-ჩვევების პრაქტიკაში გამოყენება.
3. პროექტის აქტუალობა: პროექტი ხელს უწყობს კვლევითი, შემოქმედებითი, თანამშრომლო-
ბითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარებას.
ბითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარებას.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლემ შეძლოს ქალაქის აღწერა, სადაც ცხოვრობს. გააკეთოს ჩანაწერები
ქალაქის ღირსშესანიშნაობებზე, გასართობებზე, საყიდლებსა და ადგილებზე,სადაც შესაძლებელია
საკვების მიღება. თითოეულს დაურთოს ილუსტრაცია და წარმოაგინოს პრეზენტაციის სახით.
ქალაქის ღირსშესანიშნაობებზე, გასართობებზე, საყიდლებსა და ადგილებზე,სადაც შესაძლებელია
საკვების მიღება. თითოეულს დაურთოს ილუსტრაცია და წარმოაგინოს პრეზენტაციის სახით.
5. მონაწილეთა ასაკი: 14 -15 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: ერთი კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: პრეზენტაცია ქალაქის
ირგვლივ, რომლიც დაეხმარება უცხოელ ტურისტს ესტუმროს ქალაქს.
ირგვლივ, რომლიც დაეხმარება უცხოელ ტურისტს ესტუმროს ქალაქს.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი, ინტერნეტი, ილუსტრაციები,
წყაროები.
წყაროები.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
ორ ჯგუფად დაყოფილი მოსწავლეები ეჯიბრებიან ერთმანეთს, ვინ უფრო კარგად წარმოადგენს პრეზენტაციას თავის ქალაქის ირგვლივ შემდეგი აქტივობების დახმარებით.
1. მოწავლეები ჯგუფში ფიქრობენ ადგილობრივი ქალაქის ირგვლივ არსებულ ღირსშესანიშნა-
ობებზე, საყიდლებზე, გასართობ ადგილებზე და საკვებისა და სასმელის მიღების ადგილებზე.
2. თითოეული მოსწავლე ჯგუფში ირჩვს ქალაქში არსებულ ერთ ერთ ადგილს და მის
ირგვლივ ეძებს და ინიშნავს ინფორმაციას. ასევე ეძებს ილუსტრაციას.
3. ბოლოს ჯგუფი გადაწყვეტს როგორი ფორმით წარუდგინოს პრეზენტაცია კლასს.
პრეზენტაციის დასრულების შემდეგ მოსწავლეები მსჯელობენ თავიანთ შთაბეჭდილებებზე,
აფასებენ ერთმანეთის გამოსვლებს წინასწარ შედგენილი კრიტერიუმების მიხედვით და
ასახელებენ პროექტის გამარჯვებულ ჯგუფს.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ორ ჯგუფად დაყოფილი მოსწავლეები ეჯიბრებიან ერთმანეთს, ვინ უფრო კარგად წარმოადგენს პრეზენტაციას თავის ქალაქის ირგვლივ შემდეგი აქტივობების დახმარებით.
1. მოწავლეები ჯგუფში ფიქრობენ ადგილობრივი ქალაქის ირგვლივ არსებულ ღირსშესანიშნა-
ობებზე, საყიდლებზე, გასართობ ადგილებზე და საკვებისა და სასმელის მიღების ადგილებზე.
2. თითოეული მოსწავლე ჯგუფში ირჩვს ქალაქში არსებულ ერთ ერთ ადგილს და მის
ირგვლივ ეძებს და ინიშნავს ინფორმაციას. ასევე ეძებს ილუსტრაციას.
3. ბოლოს ჯგუფი გადაწყვეტს როგორი ფორმით წარუდგინოს პრეზენტაცია კლასს.
პრეზენტაციის დასრულების შემდეგ მოსწავლეები მსჯელობენ თავიანთ შთაბეჭდილებებზე,
აფასებენ ერთმანეთის გამოსვლებს წინასწარ შედგენილი კრიტერიუმების მიხედვით და
ასახელებენ პროექტის გამარჯვებულ ჯგუფს.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
უცხ.ს.V.12. მოსწავლეს შეუძლია
დაწეროს სარეკლამო ხასიათის ინფორმაციული ტექსტი (ტურისტული გზამკვლევი,
ინფორმაციული ბროშურა).
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): სოფიო ფარულავა
ინფორმაციული ბროშურა).
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
- მიზნიდან გამომდინარე ადგენს რუბრიკებს (მაგ., ღირშესანიშნაობები, გასართობები, ცნობილი ადამიანები, ადგილობრივი კერძები და სხვა);
- თითოეული რუბრიკისთვის წერს მოკლე ინფორმაციულ ტექსტებს, სადაც აღწერს დეტალებს და იძლევა შეფასებებს;
- იძლევა ინსტრუქციებს;
- იძლევა შესაბამის რჩევა-დარიგებებს;
- შესაბამისად აფორმებს ტექსტს (ფოტო, ნახატი, რუკა, გეგმა და სხვა);
- მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს.
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): სოფიო ფარულავა
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: sofofarulava1@gmail.com
13. პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი: https://sofofarulava1.blogspot.com
Comments
Post a Comment